دلایل سید ابراهیم رئیسی برای خروج آستان قدس از پروژه مشهد مال +عکس

دلایل سید ابراهیم رئیسی برای خروج آستان قدس از پروژه مشهد مال +عکس
مهر 26, 1398
2827 بازدید

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی دلیل خارج شدن این آستان از پروژه مشهد مال را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صفحه اینستاگرام منتسب به حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی با انتشار پستی نوشت:

تولیت آستان قدس در دیدار با دبیران تشکل‌های دانشجویی سراسر کشور:
آستان قدس از پروژه تجاری مشهد مال خارج شد زیرا این قبیل پروژه‌های گران قیمت به طور طبیعی منجر به عرضه محصولات شرکت‌های خارجی می شود و با تولید ملی توسعه صنعتی و تحقق اقتصاد مقاومتی تناسبی ندارد.
آستان در پروژه های جاده ای مثل جاده چناران-مشهد سرمایه گذاری کرده، اگرچه این قبیل سرمایه گذاری ها نسبت به پروژه‌های ساخت واحدهای تجاری سود اقتصادی کمتری دارد، اما اقدامی در جهت آسایش و امنیت جانی زائران است و این در جهت راهبرد ما است.
در گذشته آستان قدس تنها حسابرسی داخلی داشت، اما از ابتدای حضور، بنده حسابرسی خارج از آستان را نیز فعال کرده‌ام. برای تحقق شفافیت مالی در آستان، از برترین مؤسسه حسابرسی کشور دعوت کردم تا از تمامی شرکت های زیرمجموعه آستان قدس نیز حسابرسی کند.
ورود اینجانب به عرصه انتخابات به جهت انجام یک وظیفه بود و این اتفاق نیفتاد مگر بعد از درخواستهای متعدد مردم و نخبگان. بنابراین اگر به گذشته هم برگردم، همان تصمیمی را خواهم گرفت که آن روز گرفتم. در صحت تصمیم خود ذره‌ای تردید ندارم و یک‌درصد هم پشیمان نیستم.

آستان قدس از پروژه تجاری مشهد مال خارج شده است +عکس

انتهای پیام/

برچسب‌ها:, ,